Bemutatkozás

Forgó Julianna vagyok.
Kislányként, ha megkérdezték tőlem: "Mi leszel, ha nagy leszel?", én már akkor azt válaszoltam, hogy "Óvónéni".
Az akadályok leküzdése után el is értem gyermekkori álmomat. Az évek során, 20 év alatt, míg óvónőként dolgoztam, az álmom, és az, amit tapasztaltam, egyre kevésbé voltak egymással összhangban. De a gyerekektől nem tudtam elszakadni.
Képeztem magam, tanultam, gyakoroltam, kipróbáltam...
Végül a TSMT során újra azt éreztem, hogy át tudom adni a tudásom, azt érzem, hogy megérte. Változtak, fejlődtek a kezeim alatt.
2005-ben találkoztam először a tervezett szenzomotoros tréninggel, a TSMT-vel, akkor még óvónőként. Megismertem a csoportos terápiát és az akkori vizsgálati módszert, az Állapot- és mozgásvizsgálatot, az ÁMV-t.
Az azóta eltelt években frissítettem tudásomat, dolgoztam, tanultam szorgalmasan, hogy újabb álmom, egy saját hely kialakítása is megvalósulhasson. Az elmúlt 7 évben, mióta a TSMT a hivatásom, gyűjtöttem a tapasztalatokat, ami által egyre magabiztosabbá váltam szakmailag, és és önállóan is meg tudom állni a helyem.
Tanulmányok
2024 március - Sport poharak az Alapozó mozgásterápiában
2024 március - Ritmus az Alapozó mozgásterápiában
2024 április - A háromlabdás kaszkád dobás...
2022 október - Korai intervenció és az autizmus korai tünetei és fejlesztése
2022 augusztus - Organikusan sérült gyermekek egyéni terápiája Tervezett Szenzomotoros Tréningekkel (TSMT-I)
2022 március - Neurológiai alapismeretek...
2021 május - A neuro-szenzomotoros szemléletű Longitudinális Komplex Vizsgálat (LongiKid) felvétele és értékelésének szempontjai
2018 július - Alapozó terápia - Alapozó fejlesztő szint
2016 szeptember - Organikusan éretlen, homogén csoportba integrálható gyermekek felzárkóztatása Tervezett Szenzomotoros Tréningekkel (TSMT-II)
2014 március - BHRG Szabadegyetem: Hiperaktivitás, figyelemzavar
2006 május - A szenzomotoros szemléletű Állapot- és mozgásvizsgálat (ÁMV) felvétele, értékelésének szempontjai és alkalmazási lehetőségei
2005 július - Csoportos szenzomotoros fejlesztés a TSMT módszer alkalmazásával 3-7 éves kor között
2002 - 2004 ELTE Tanító- és Óvóképző Főiskolai Kar - Gyermektáncoktató óvodapedagógus
1993 - 1997 Vitéz János Római Katolikus Tanítóképző Főiskola - Tanító-, óvodapedagógus
1989 - 1993 - Bem József Óvónői Szakközépiskola
